Sista delen i köksrenoveringen

publicerat i Allmänt;
Jag missade mycket i slutet i köket. F fick göra mycket av det sista själv eller med hjälp av hans bröder eftersom jag har haft skiftande hälsa under sommaren. (Kommer berätta mer om det.) Men det var väldigt roligt när jag kunde se förändringar varje dag utan att jag själv varit med och hjälpt till. Egentligen det enda jag har hjälpt till med sedan vi satte upp skåpen var att "hjälpa till" att sätta upp kitchen boardsen och listern i golv och tak. 
Men, jag är väldigt nöjd över resultatet trots att vi gjorde en rejäl miss. Vi glömde helt bort att det skulle vara en täcksida mellann bänkskiva och högskåp vid ung/micro. F, som verkligen vill att allt ska vara perfekt ut i minsta detalj, hade seriösa funderingar på att ta ner köket så pass att vi skulle kunna sätta dit den. Men efter noga övervägan kom vi fram till att vi lät det vara som det var. 
Favoritfunktionerna i köket:
- Att man kan öppna avfallslådan med foten - supersmidigt. 
- Belysningen i lådorna - man ser helt plötsligt vad man har i lådorna :-) 
- Induktionsspisen - det går väldigt snabbt att laga mat. 
- Två ugnar - halleluja! 
 
 Film från instagram 
 

En av köket bästa funktioner - att öppna lådan med foten! 😁

Ett inlägg delat av Emma Carlén (@duddnutt) Aug 15, 2017 kl. 9:20 PDT

Kommentera inlägget här :