Att komma ut i verkligheten

publicerat i Allmänt;

Första veckan på Peab är gjord och kära nån vad slut jag blivit i både kropp och knopp. 

Väldigt stor skillnad att vara på skolan vs på en riktig arbetsplats. 

Vi reste husväggar i mitten på veckan och efter det var jag helt utmattad. Jag tycker att mina arbetskamrater ger mig lite väl ansvarsfulla uppgifter ibland 😅 Jag är inte den som är den utan jag gör mitt bästa men rädslan att göra fel och sinka hela projektet ligger där och skaver. Eller rädslan att göra fel över lag. 

Det har varit galet varmt också, i fredags höll jag på att smälta bort, men jag vill ändå inte klaga för det är underbart med sommar 💛 

F har jobbat långa skift hela helgen så jag och barnen har gjort andra grejer. Idag har jag dock haft lite egentid och de har varit hos mormor och morfar. Jag har plockat jordgubbar och sen rensade jag dom i trädgården i Luttorp. Magiskt! Det blir saft och frysta att ta fram under vintern. Senare ska jag ha ett megaland med jordgubbar 🍓😍 

Over and out! 

Kommentera inlägget här :