Att vara sjuk med barn

publicerat i Allmänt;
Vet ni vad höjden av lyx är? 
Att få vara sjuk i fred. Att vara sjuk när man har barn är som att inte vara sjuk alls, fast att man oftast mår riktigt dåligt. Det spelar ingen roll för ungarna måste ändå äta, leka och härja. 
I mitten på förra veckan var det min tur att bli sjuk. Min ouraring plockade upp det innan jag märkt det genom att ge mig en heads up med min temperatur. På torsdagkvällen var jag helt utmattad och kände mig helt uppgiven. Stackars F hade så dåligt samvete pga att han måste jobba. Men han tog ledigt på fredagen för min skull och under dagen blev även han sjuk 😷 
Nu äntligen mår jag bra, Lukas mår bra och F är på bättringsvägen så nu får F vabba vidare och jag ska till skolan i morgon, längtar!! 🤩 
Vi har i alla fall spenderat de flesta sjukdagar i Luttorp med mys och lite pyssel efter ork. Älskar att vara där och särskilt nu, bästa tiden på året 💛 
(null)

Kvällssolen är magisk 💛

(null)

(null)

För övrigt: i torsdags fick jag ett mejl från bygglovsenheten som ville ha lite kompletteringar på ansökan. Det känns nervöst nu 😥 
Over and out

Kommentera inlägget här :