Jobbglädje!

publicerat i Allmänt;
Nu är det snart dags för samråd. Jag har ritat vatten, avlopp och ventilation och värmen har vi fått en offertritning på. Efter lite mejlkontakt fram och tillbaka till handläggaren fick vi alla handlingar godkända, najs! Fasen vad meckigt det är med byråkratin alltså 🙄 Nu blir näste steg samråd och att skriva en arbetsmiljöplan. Tur att det finns mallar på nätet 🤭 
Extremt proffsig ritning på vattnet om jag får säga det själv 😁
Annars den här veckan har jag haft en himla kul arbetsvecka. Jag känner att det kommer kanske aldrig bli bättre än såhär? Från början var jag tveksam, men nu får jag egna ansvarsområden och det är så himla kul när man känner att varje moment går snabbare och snabbare för varje gång man gör dom 😁 Jag har också börjat kunna blomma ut mer och vara mig själv mer nu och har verkligen fått en rolig jargong med ett par av mina kollegor. Skillnad att jobba med bara killar alltså 🙂 Men anledningen till att jag tror att jag nått toppen är för att ledningen är otroligt bra, skitbra kollegor och lagom mycket huskroppar att inreda. Jag litar på processen och hoppas att universum har framtiden coverd. Everything is unfolding perfectly!  (null)

(null)
Jag och kollegan F bygger badrumsväggar. Jag förbereder yttervägg med ångbroms, fog och reglar nertill golvet samt isolerar ytterväggen färdigt. Sedan kommer F och sätter upp stålreglar och sätter plywood. Därefter sätter jag allt gips. Det är gipssmygar i fönsterna och de kan vara ett riktigt helvete att få till bra med vinklar och samma mått på karmen. Men fasen vad kul det är när det går bra 😁 Bästa av allt är att gå och pula och samtidigt ha en mordpodd i öronen!


Kommentera inlägget här :