Lukas 1år

publicerat i Allmänt;
Nu är Lukas ett år. Det är inte förren nu man inser hur snabbt ett år går. Nu har vi en måttstock att gå efter, snart har vi två 😉 
Vi hann bli lite små förkylda dagarna innan Lukas ettårskalas och födelsedagsbarnet själv fick dras med krupp ett par nätter. Det var inte roligt för varken Lukas, mamman eller pappan. På självaste födelsedagen var Lukas allt annat än glad, så otroligt trött efter nattens krupp-anfall och tämligen dåliga sömn men kalaset blev ändå lyckat. Jag hade, trots förkyldningen, stått både lördag och söndag och gjorde smörgåstårtor, tårta, kladdkaka och annat. Men att få skapa med händerna är verkligen helande och otroligt givande så jag kände mig mycket piggare efteråt. Också tillfredsställande att få pynta här hemma till kalaset även om det inte blev så bra som bilderna på pinterest 🤣 
Jag var tyvärr väldigt loj med kameran så det blev i stort sätt bara bilder på fikat, men ni får föreställa er hur det kunde sett ut. Nästa år ska jag vara mer med med kameran, det kanske är lite mer att fota då också, förhoppningsvis. 
Någon dag efter själva ettårs dagen var vi i Tidaholm på 'smash the cake-fotografering' hos Memories By Julia. Vi ska på bildvisning där nästa vecka, då ska vi välja vilka foton vi vill köpa. Han var en riktig linslus och vi fick så mycket fina foton på honom, kommer bli svårt att välja ett par foton bara. Önskar jag hade obegränsat med pengar 😇
 
Over and out! 

Kommentera inlägget här :