Helgens jobb!

publicerat i Allmänt;
I helgen som var lämnade vi barnen hos mina föräldrar och fick riktigt mycket gjort i huset. Jag har varit sugen på att riva ur badrummet för att se vad som döljer sig under den äckliga lukten som var där inne.
F tog ur all inredning och jag tog bort alla ytskikt. Lukten försvann allt eftersom, antar att det var mattorna som luktade 🤢 Under duschen mot väggen har det blivit rötskador. Vi får prata med A hur vi ska lösa det eller om det räcker med spärrfärg där sen. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Jag bröt upp golvet också men glömde fota det. Under golvet var det tämligen stökigt.  
Jag hittade en tidning från 74 så badrummet måste renoverats då. Den ska vi spara, så kul 🙂 
Felix var sugen på att riva upp golvet i stora hallen eftersom det luktar kattpiss där fortfarande. Under brädorna var det fläckar av urin och efter att några fack med spån tagits bort blev det bättre på en gång. Ska bli spännande att se hur det luktar nästa gång vi kommer till huset 😊 (null)
Vi hade igång eldningstunnan också så vi fick mycket rivningsmaterial bränt, sååå skönt!! 
Fs bror J kom och lagade mat på grillen åt oss. Så gott efter en arbetsdag 🥰 
(null)

Nu håller jag på med den sista boken i mina hemstudier så på måndag blir det praktiska övningar i skolan, ser så fram emot det 😀 
För övrigt så beställde jag en Ouraring häromveckan som jag fick igår och det är så roligt att se hur kroppen mår, sådär vetenskapligt liksom. Sömnen är mest intressant 😌😆 
Ha en bra dag! Over and out! 

Kommentera inlägget här :