Längtan

publicerat i Allmänt;
Åh, jag har emellanåt svårt att njuta av själva processen. Jag vill vara där nu.
 Vakna på morgonen, gå ut till hönorna, ta en runda i trädgården och lyssna på fåglarna för att sedan gå in i köket och kanske baka scones till frukost. Det är vad jag visualiserar just nu. 
Jag tycker att det går lite långsamt, allt jämt. Helst vill jag vara där och greja varje dag men nej, det får vänta ett tag till. Om vi kunde få barnen att somna i husvagnen hade vi kunnat greja kvällarna i enda 😌 
Lördagar brukar vi ha som grejar-dag. Då är barnen hos barnvakt och så även idag hos mina päron. Problemet var bara att min kära mor fick en släng av magsjuka precis efter jag lämnat barnen så de fick komma hem lika snabbt igen. 
Jag hann i alla fall riva lite mer av verandan innan de kom hem. Hann också prata med den förra ägaren en stund, älskar när folk berättar saker om platsen och huset 🥰 
Ni kräks säkert på mig nu men jävlar i hela världen vad jag älskar den där platsen. Vet ni vad huset har för uttryck? Låt mig hitta några passande emoji för att förmedla det hela: 
🥰😇🤩😀 och ibland även 😳 när det blir stökig stämning när barnen röjer, men allt jämt omhändertagande. Huset alltså, det är omhändertagande. 
Jag är just nu helt fokuserad på kök, tvättstuga och badrummet på övervåningen. Jag letar efter det perfekta köket för mig. Jag vill ha nåt särskilt. Blir alleles mättad av "vanliga" kök och får ont i plånboken av drömkök. Ja, jag får nog göra nåt eget av nåt helt enkelt 🤔 Men är mest inne på shaker-kök . 
Over and out!  (null)

(null)


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej! Hittade hit då jag sökte på en ponnys namn som jag nyligen köpt. Vore roligt att få höra om honom lite mer, kontakta mig gärna!

Kommentera inlägget här :