Snabb uppdatering på läget

publicerat i Allmänt;

Ligger för närvarande i soffa i husvagnen och känner mig överkörd av de skoluppgifter jag försöker svara på. Men jag återkommer till det sen. 

Lyckades vara halvledig under två veckor så vi har spenderat många nätter i Luttorp i vår husvagn. Magiskt att få vakna upp där och hela familjen trivs. Katterna får äntligen ströva fritt och jaga, viket de gör i parti och minut då vi har många sorkbon på framsidan av huset. 

(null)


Vi har rensat upp i trädgården rejält!
(null)

Vi är ju bekväma människor också så vi har diskmaskin, varmvattenberedare och en utedusch. Nästa steg vore en wc!  (null)

Förra veckan var vi på Borås djurpark vilket var riktigt härligt bortsett från de skyfall som behagade att komma emellanåt. Maten där var helt urkass också så nästa gång ska vi ta med egen mat och fika 😌 Är tudelad kring djurparker men det är en annan historia. På vägen dit sprang jag in en snabbis i Laxtons butik och köpte en luvtröja och träffade en av grabbarna, så starstrucked 😂  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Men nu är verkligheten här igen. F har semester och är hemma med barnen medan jag pluggar i husvagnen. Just nu håller jag på med ritningsfrågor och jag har fastnat på en fråga som jag inte hittar svaret på, så frustrerande 😩 

För övrigt så har vårt älskade vättervatten grävts in nu så från och med idag får vi världens bästa dricksvatten även här. Underbart 💦😍 

(null)


(null)



Kommentera inlägget här :