Besatt

publicerat i Allmänt;
Familjen här är besatta av olika saker. Lukas och F är besatta av gräsklippare. F köpte för någon månad sedan en ny gräsklippare och förra helgen var det dags igen. Lukas är överlycklig över att vi börjar få en gräsklippspark i stallet i Luttorp 😅 Nu kan vi ta varsin klipprare och varsitt barn och klippa på. Gräset växer ifrån oss så det är behövligt! 

Hugo är besatt av fåglar och har rätt bra koll på de vanligaste fåglarna. Han ser skillnad på kajor och kråkor och härmar dom rätt bra. Skogsduvan härmar han utan dröjsmål 😂 Ni vet den säger: "men gå då ändå". Ja han är väldigt rolig med sina fåglar. 

Och jag, jag är helt besatt av spökjakt. Framför allt av teamet på Laxton. De har en fantastisk youtube kanal som jag verkligen rekommenderar. Även deras podd om man tycker om paranormala saker. Även Tvillingsjälarnas youtubeserie Kalla kårar  är grymt. Kolla in vetja, så magiskt 😍😁 Har kollat sk EMF-fält i Luttorp och fått häftiga resultat. Känner ju husets energi och det har även visat sig på EMF-mätaren 🤗
(null)

Idag har jag även skickat in kompletteringarna till bygglovet. Jag har rätt hög stressnivå i kroppen, inre stress, på grund av detta. Är livrädd att vi inte ska få bygglov. Jag hoppas på det bästa 💛 

I skolan håller jag på att göra ett rum till två. Jag har satt upp stålreglar, klätt med gips och isolerat, spacklat, målat, fogat och nu håller jag på att sätta lister. I morgon ska jag montera dörrkarm och dörr. Sedan ska ett kök monteras. Kul med riktiga projekt! 
Blommor i Luttorp 💛

Måste bara visa den här lilla killen. Svärmors sto nedkom med en gudomlig liten hingst för omkring en månad sedan. Hur go som helst 🤩

(null)
 Over and out! 

Kommentera inlägget här :