Typiskt

publicerat i Allmänt;
Upp som en sol och ner som en pannkaka! 
Beskedet kom och personalchefen tyckte att jag kunde gå färdigt i skolan för att jag inte hade så långt kvar. Men att det fanns goda chanser när jag gått klart. 
Det kändes ju väldigt osäkert helt plötsligt?! Just nu tänker jag kolla omkring bland byggföretagen för att se om jag kan få tag på en lärlingsplats någonstans, så att jag har något att förhandla om sedan! Fortsättning följer! 
Så nu har vi ändrat om lite i utbildningen, nu ska jag läsa teori en dag i veckan hemma och fyra dagar på praktiken. 
För några veckor sedan fyllde vår kära Hugo två år! Jag kan inte förstå att han är två år redan, minns fortfarande hur smärtsamma värkarna var 🤭 Ändå skönt att tiden går fort, längtar tills de är sådär 8-10 år. Rent generellt tror jag att jag tycker om ju äldre barnen blir, när man kan diskutera mer vad de tänker, känner och ser för sitt inre. Lukas och jag pratar mycket om det men han är inte helt med på noterna än 😅 
Häromdagen spelade jag Little Willie John med Peter LeMarc i bilen och Lukas satt och lyssnade en stund och sen frågade han mig vad det var för fin musik. Så gullig 😍 
Här kommer lite blandade foton från den senaste tiden! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Over and out! 

Kommentera inlägget här :