Saturn return

publicerat i Allmänt;
Saturnus återkomst. Sker vart 27-30 år och jag har varit inne i min sedan dec -20. Snart är den över men det är knappa halvåret kvar innan Saturnus (han) går in i Fiskarna. Saturnus är den stränga läraren som ger oss uppgifter som vi SKA klara. Punkt slut, spelar ingen roll hur jobbigt det är. 
Jag trodde jag var på den säkra sida av återkomsten men oj vad fel jag hade. 
Just nu brottas jag med känslor och tankar som jag inte känt på länge. Men jag förstår varför de är här. Nu är det dags att få ett riktigt avslut på dom. För det är jag tacksam för Saturnus men HELVETE vad tufft det är. Tankar och känslor är enkom energi och det går att förändra. Men jag vill ju komma ut på andra sidan med ett fridfullt avslut på dessa känslor och tankar. 
Jag är glad att det kommer nu dock när jag är hållen av såväl vänner och familj. Det är tryggt att utvecklas men det spelar ingen roll, det är lika jobbigt för det 😩 
Jag har Saturnus i Vattumannen i mitt 10de hus, för er som gillar astrologi. 
Jag och mina nya vänner L och N har bokat in oss en helg i Stockholm nästa vecka där vi ska på Sveriges största KAP klass. Då hoppas jag att mycket kommer frigöras.. Ser fram emot det samtidigt som det kommer göra ont, så ont ❤️
(null)

(null)

Kommentera inlägget här :